CrossUniq

 

Consulta els horaris i preus.

 

Què és?

 
El Crossfit és un mètode d’entrenament nascut fa quasi 20 anys als Estats Units que cada cop té més adeptes a les nostres terres.

La filosofia del Crossfit es basa principalment en treballar tot el cos de manera integral. Què vol dir això? Doncs que no treballem cada múscul de manera aïllada com passa en els entrenaments que es fan habitualment a les sales de màquines del gimnasos d’avui en dia. En canvi, en el Crossfit practiquem exercicis on tots els músculs del cos (o la majoria) s’impliquen de manera coordinada per poder realitzar-los.

En el Crossfit treballem per igual totes les competències físiques, de manera coordinada i equilibrada. No només això, sinó que a més ho fem a una alta intensitat durant tot l’entrenament, en el que quasi bé no hi ha descansos. És per aquests 2 motius que l’atleta va veient contínuament millores al seu cos, ja que mica en mica va augmentant la intensitat fins arribar a límits que no creia possibles.

Una de les particularitats del Crossfit és que els entrenaments varien sempre d’un dia per l’altre, de manera que obliguem al cos a no acostumar-se i a afrontar nous reptes continuament.

Una altra particularitat és que els entrenaments són sempre en grup. Això aporta una component de rivalitat/competitivitat (sana) entre els crossfitters, que fa augmentar l’esforç i implicació de tots ells.

Un exemple:

 

A quí va dirigit?

 
A tothom. L’essència del Crossfit es basa en reproduïr els moviments que fem en la vida quotidiana, com ara aixecar una caixa o carregar la compra al cotxe. Per aquest motiu, tothom pot iniciar-se a la pràctica del Crossfit.

Tant si es vol perdre pes, com si es vol tonificar, o senzillament mantenir-se en forma, el Crossfit és prou dinàmic, flexible i escalable com per donar-hi resposta.

Per suposat, un sempre començarà amb un entrenament adequat al seu nivell físic. El Crossfit és altament exigent, i no tots els exercicis són aptes per a tots els nivells. Però això no ha d’espantar a ningú, ja que precísament una de les altres grans virtuts del Crossfit és que els avenços es noten des del primer dia, tant a nivell d’imatge, com de salut, com de rendiment.

Un altre exemple:

 


Quines competències físiques es treballen?

  • Força: La capacitat d’un múscul per realitzar un treball.
  • Flexibilitat: La capacitat de maximitzar l’amplitud dels moviments d’una articulació.
  • Velocitat: La capacitat de repetir un treball el major nombre de vegades en el menor temps possible.
  • Resistència cardiovascular: La capacitat del cos d’absorbir, utilitzar i alliberar oxigen.
  • Coordinació: La capacitat de combinar diversos moviments en un de sol.
  • Agilitat: La capacitat de reduir el temps de transició entre un moviment i un altre.
  • Equilibri: La capacitat de controlar el centre de gravetat del cos en relació amb el punt de suport.
  • Potència: La capacitat de fer un treball en el menor temps possible.
  • Resistència metabòlica: La capacitat del cos de tractar, oferir, emmagatzemar i utilitzar l’energia.
read more

Quiromassatge

És un massatge manual, o sigui un recull de moviments fets amb les mans que estan en contacte amb el cos del pacient, aquests moviments són de diversos tipus:
Amassaments, percussions, friccions, palmades, pessics, bombejos, mobilitzacions, rodaments, estiraments miotensius, etc.

Finalitat?

Proporcionar un gran benestar al organisme en la seva totalitat.
Gràcies a les seves diferents maniobres que s’apliquen al cos humà ajuda:

  • Movilitzar la sang
  • Millorar el to muscular
  • Alimentar els teixits
  • Guanyar elasticitat
  • Recuperar la capacitat esportiva
  • Estimular la eliminació de toxines
  • Eliminar cèl.lulas mortes de la pell
  • Millora la circulació
  • Prevenir la acumulació de líquids al cos
  • Perquè no, a relaxar-se i oblidar-se del estrès.

Què tracta?

  • 
Dolors cervicals
  • Dolors Lumbars
  • Dolors generals d’esquena
  • Contracturas: mala posició al dormir, Agafar alguna cosa de pes desproporcionat, sobreesforç esportiu, persones que treballen de peu moltes hores i tenen la sensació de “cames cansades”etc.
  • Mala circulació
  • Baix to muscular

Tipus?

  • Descontracturant
  • Circulatori
  • Tonificant muscular
  • Pre i Post-Esportiu
  • Tractament de venes fredes
read more

Pilates

 

Consulta els horaris i preus.

 

 

 

Què és?

 
És un sistema d’entrenament físic i mental creat a principis del segle XX per l’alemany Joseph Hubertus Pilates, el mètode va ser creat basant-se en el seu coneixement en mètodes de dansa, traumatología, yoga, etc; unint el dinamisme i la força muscular amb el control, la respiració i la relaxació. El mètode pilates aconsegueix que perdis pes, guanyis flexibilitat, i aconsegueixis controlar el cos per mitjà de la ment, centrant-se en la musculatura interna que permet l’equilibri estructural i dóna estabilitat i fermesa a la columna vertebral, per la qual cosa és molt usat en rehabilitació i per prevenir problemes d’esquena.

 

A quí va dirigit?

 
La tècnica del PILATES, és ideal per aquelles persones, tant homes com dones, que saben de la importància de la salut per millorar la seva qualitat de vida, són constants, disciplinades, cultes i suficientment informades per desenvolupar la tècnica amb la finalitat de sentir-se bé.

 

Com funcionen les classes?

  • Les classes tenen una durada de 50 minuts que començaran a l’hora concretada amb el client, en cas de que el client demori la seva arribada per motius de funcionament del centre la sessió finalitzarà a la mateixa hora.
  • En la primera sessió existeix la possibilitat de que el profesor realitzi un test antropomentric per determinar els objectius de la programació de les classes.
  • Les classes es realitzaran amb les màquines de pilates que l’instructor cregui conveninents pel desenvolpuament de la sessió sempre d’acord amb els objectius que s’hagin marcat.
  • L’anulaciò o canvi d’hora de classe només es podrà avisar en 24 hores d’antelació, si no és així la classe haurà de ser abonada igualment en la seva totalitat.
  • L’alumne disposa de servei de tovallola, dutxa i aigua durant tota la sessió.
read more

Entrenament personal


Què és?


Es tracta d’un entrenament personalitzat i variable en funció dels objectius de cadascú. Aquests objectius poden ser:

  • Pèrdua de pes
  • Millora de les qualitats físiques per la realitzaciò de qualsevol esport.
  • Augment de la massa muscular.
  • Millora de la funcionalitat, la salut i la qualitat de vida.
  • Prevenciò, reentrenament de lesions o periodes de inactivitat.


A quí va dirigit?


L’entrenament personal està dirigit a persones exigents, que busquen un entrenament exclusiu i personalitzat, son conscients de la importància de la individualització per arribar al seu objectiu i volen millorar tant el seu interior (benestar personal) com el seu exterior (imatge pública).


Com funcionen les classes?

  • Quan es decideix iniciar un pla d’entrenament, el primer pas es realitzar una sessió d’avaluació per concretar els objectius, definir el pla de treball personalitzat i garantir la consecució dels objectius del client.
  • Durant les sessions d’entrenament es realitzen exercicis per la millora de qualitat de vida del client millorant l’estat de salut, tant físic com mental, el rendiment en les funcions quotidianes i l’assoliment dels objectius marcats.
  • L’entrenador personal treballa individualment amb la persona, motivant, assessorant i supervisant el treball per poder aconseguir els màxims beneficis.
  • Els horaris i la frequència de sessions es concretaràn mutuament entre l’entrenador i el client en funció dels objectius.
  • Les clases tènen una durada de 60 minuts, en cas de demora del client no es retrassarà la hora de finalitzaciò.
  • L’anulaciò de la clase s’haurà de fer amb 24 hores d’antelaciò, si no es així se li farà una rutina al client perque pugui venir a realizar al centre la mateixa semana pero sense entrenador personal.
  • El client té dret lús de totes les instalacions del centre així com tovallola per la dutxa, tovallola per higiene a les màquines i aigua.
  • El centre disposa de serveis externs de dietética, fisioteràpia, osteopatía.
read more